Actualidade

Concesión de indemnizacións en materia de sanidade vexetal.

PUBLICADASE NO DOG NÚM. 111 do 14/06/2021 a Orde do 24/05/2021pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión de indemnizacións en materia de sanidade vexetal na Comunidade Autónoma de Galicia e se convocan para o ano 2021 ( código de procedemento MR465A)

Poderán ser persoas beneficiarias das indemnizacións as persoas físicas e xurídicas e as entidades sen personalidade xurídica que sexan titulares de:

Fogueiras de San Xoan

Este ano as tradicionais fogueiras de San Xoan volvense celebrar dun xeito especial. As condicions a respetar nas fogueiras son as seguintes:

Selección por concurso Socorrista para a piscina municipal de Boimorto subvencionado pola Conselleria de Emprego e Iguladade.

Na data de hoxe publicanse no Taboleiro de anuncios electronico do Concello de Boimorto (sede.boimorto.es) as bases de proceso de selección por concurso Socorrista para a piscina municipal de Boimorto subvencionado pola Conselleria de Emprego e Iguladade e o decreto de apertura de prazo de presentación de documentación por parte dos aspirantes da oferta de emprego presentada ao Servizo Publico de Emprego de Melide. (Punto primeiro do Decreto).

Tags:

Páxinas